czwartek, 12 listopada 2015

#BiegamDobrze po raz drugi

11.11 o godz. 12:00 ruszyły zapisy na 11. PZU Półmaraton Warszawski, który odbędzie się 03.04.2016 r. Podczas jubileuszowej, 10. edycji tego biegu debiutowałam na dystansie półmaratonu. Gdy tylko dowiedziałam się że zapisom na "połówkę" towarzyszyć będzie akcja #BiegamDobrze, w której wzięłam udział startując po raz pierwszy w maratonie, wiedziałam, że wezmę w niej ponownie udział. Z niecierpliwością czekałam na dzień zapisów. I kiedy wreszcie nadszedł, nie wahałam się ani chwili i założyłam profil zbiórki na rzecz Fundacji "Dzieci Niczyje".




Mój cel
Za pierwszym razem uzbierałam 350 zł. Teraz chciałabym podwoić tę kwotę. Lubię stawiać sobie wyzwania i dlatego powalczę o okrągły 1000 zł. Mam czas do 15 lutego 2016.

Jak możesz pomóc?
Wesprzyj proszę moją zbiórkę na rzecz Fundacji "Dzieci Niczyje".
Liczy się każda, nawet najmniejsza kwota. "Ziarnko do ziarnka, a zbierze się miarka". Razem możemy więcej! Razem mamy wielką moc! 

Link do zbiórki: https://rejestracja.maratonwarszawski.com/pl/charity/726 

Wierzę, że razem możemy zrobić coś dobrego. Pomóżmy tym, którzy najbardziej potrzebują naszej pomocy - dzieciom, które doświadczają przemocy i które są tak bardzo bezbronne!

Przyłącz się do mnie i przekonaj się, że POMAGANIE JEST FAJNE! Z góry dziękuję! :)

Co daję od siebie?
Zaangażowanie, czas i wiarę, że się uda. Na dobry początek zbiórki wpłacam kwotę, jaką musiałabym dzisiaj wpłacić, żeby wystartować w półmaratonie wybierając tradycyjny sposób zapisu. Jeśli uda mi się zebrać chociaż minimalną kwotę, pobiegnę w kolorowym przebraniu. Na maratonie taki strój dodawał mi skrzydeł i wywoływał uśmiech na niejednej twarzy biegacza i kibica. Ponieśmy razem dalej dobrą energię! :)

Mój strój w debiucie na królewskim dystansie. Moc koloru! :)

Ty też możesz Biegać Dobrze
Jeśli myślisz o starcie w półmaratonie, to gorąco namawiam Cię do wzięcia udziału w akcji #BiegamDobrze. Podejmij podwójne wyzwanie: ukończenia dystansu i zebrania kwoty na rzecz organizacji charytatywnej. Podpowiedzi jak zbierać pieniądze znajdziesz w filmiku. Bardzo cenne, bo od biegaczy, którzy wzięli udział w pierwszej edycji tej wspaniałej akcji. Sama też się w nim udzielam ;) Nie wstydź się i działaj! Powodzenia!
 


O działalności Fundacji "Dzieci Niczyje"
 
Fundacja Dzieci Niczyje istnieje po to, aby zapewnić każdemu dziecku bezpieczne dzieciństwo. Chronimy dzieci przed krzywdzeniem i pomagamy tym, które doświadczyły przemocy.
Realizując naszą misję:

  • Uczymy dorosłych, jak traktować dzieci, żeby ich nie krzywdzić
  • Pokazujemy im, jak reagować, gdy podejrzewają, że dziecku dzieje się krzywda
  • Uczymy dzieci, jak mogą uniknąć przemocy i wykorzystywania
  • Oferujemy krzywdzonym dzieciom i ich opiekunom pomoc psychologiczną i prawną
  • Wpływamy na polskie prawo, by jak najlepiej chroniło interes dziecka
Więcej przeczytasz tutaj: http://fdn.pl/o-fundacji

O akcji Biegam Dobrze
Zgłaszając się do startu w 11. PZU Półmaratonie Warszawskim biegacze mogą aktywnie wesprzeć działanie jednej z sześciu organizacji partnerskich: Amnesty International, Fundacji Dzieci Niczyje, Fundacji Synapsis, Fundacji Rak‘n’Roll, Fundacji Wcześniak lub WWF Polska. Aby podjąć to wyzwanie wystarczy podczas rejestracji założyć profil swojej zbiórki, za pośrednictwem którego znajomi, rodzina, sąsiedzi czy inni biegacze będą mogli wpłacać środki na wybrany przez zawodnika cel.
Kiedy licznik na założonym profilu przekroczy 300 zł, fundusze zasilą konto wybranej organizacji, a biegacz otrzyma od niej numer startowy. Na zebranie środków, a tym samym zagwarantowanie sobie startu w 11. PZU Półmaratonie Warszawskim, biegacz charytatywny ma czas do 15 lutego 2016, jednak swoją zbiórkę może prowadzić dalej – aż do 13 kwietnia 2016.
Jeśli do 15 lutego 2016 zawodnik uzbiera mniej niż 300 zł – zebrana kwota zostanie przekazana na wskazany przez niego cel charytatywny, a biegacz nadal będzie miał czas na zgłoszenie się do półmaratonu drogą tradycyjną, wniesienie opłaty startowej i udział w biegu.
Dla wszystkich biegaczy charytatywnych Fundacja „Maraton Warszawski” wraz ze sponsorami przygotowała prezent – pakiet zawierający koszulkę techniczną.
Regulamin biegu, formularz zapisów i inne przydatne informacje znaleźć można na stronie http://pzupolmaratonwarszawski.com
Podczas pierwszej edycji akcji Biegam Dobrze, towarzyszącej 37. Maratonowi Warszawskiemu biegacze charytatywni uzbierali razem 180 000 zł.

#BiegamDobrze #LubięBiegać #ChcęPomagać #biegamipomagam #bigaczcharytatywny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)
Pozdrawiam i zapraszam także na:
www.facebook.com/zabieganna