piątek, 27 lutego 2015

ZabiegAnne Podróże: "Co Ty wiesz o blogowaniu?" - konferencja na Wydziale Politologii UMCS w Lublinie

Wczorajszy dzień rozpoczął się dla mnie bardzo wcześnie, bo już o 4:00. Na szczęście towarzyszyła mu duża dawka pozytywnej energii. Kawa nie była więc potrzebna ;)

 
Konferencja "Co Ty wiesz o blogowaniu?", która odbyła się 26.02.2015 r. na Wydziale Politologii UMCS w Lublinie, skierowana była do blogerów, miłośników blogowania oraz wszystkich zainteresowanych tym, jak stworzyć swoje własne miejsce w sieci.
 
Wydział Politologii UMCS w Lublinie
Konferencja miała charakter charytatywny. Podczas wystąpień prelegentów wolontariusze zbierali do puszek pieniądze na protezę nogi dla studentki Wydziału Politologii UMCS - Iwony Nizio, także będącej blogerką. Konferencja odbyła się w ramach akcji "60 tysięcy kroków", która miała na celu zbiórkę pieniędzy potrzebnych Iwonie, aby mogła m.in. wrócić na studia. W ramach tej akcji odbywały się wcześniej wydarzenia kulturalne i sportowe. Konferencja była jednym z finalnych działań akcji.
  
Rozmowy kuluarowe: Elżbieta Szulc-Wałecka, ZabiegAnna i Iwona Nizio

Konferencja składała się z trzech bloków tematycznych: sport, moda & lifestyle, tematy branżowe.
Otrzymałam zaproszenie od Organizatorów do poprowadzenia prelekcji na temat sztuki blogowania w sportowym bloku tematycznym. Oczywiście nie uważam się za eksperta w dziedzinie blogowania, ponieważ sama stawiam tu dopiero pierwsze kroki, uznałam jednak że mogę się podzielić swoim doświadczeniem z innymi osobami, które chcą rozpocząć swoją przygodę z blogowaniem. Zaproszenie więc przyjęłam i tak oto o 6:00 znalazłam się wczoraj w autobusie do Lublina.

W panelu sportowym wystąpili także Milena Trojanowska, autorka bloga With a SMile oraz Paweł Wysocki w blogowym świecie biegowym znany jako lubelskibiegacz.pl.
 
Prelegenci bloku sportowego: ZabiegAnna, lubelskibiegacz.pl i With a SMile
Niestety nie mogłam uczestniczyć w całej konferencji. Wzięłam udział w dwóch z trzech części: sportowej oraz dotyczącej mody&lifestyle. Tutaj głos zabrali kolejno: Bohdan Dobrzański i Gosia Ciechomska prowadzący bloga BO4GO, Jakub Osiński www.kubaosinski.eu oraz Joanna Marszalec www.mensview.pl
Bohdan i Gosia BO4GO
 Jakub Osiński www.kubaosinski.eu
 
 Joanna Marszalec www.mensview.pl
 
Już sam fakt otrzymania zaproszenia był dla mnie bardzo miłym wyróżnieniem a wczorajszy dzień wręcz obfitował w miłe momenty, wartościowe spotkania i cenne rozmowy. Była okazja do wymiany doświadczeń, dyskusji, wzajemnej inspiracji. Udzieliłam nawet pierwszego w swoim życiu wywiadu dla Radio Lublin :) Taki dzień to mega dawka motywacji!
Do tego wszystkiego, miałam jeszcze okazję pospacerować po niezwykle urokliwym Starym Mieście w Lublinie.
Brama Grodzka, widok od ul. Grodzkiej
ul. Grodzka
Dom, w którym w latach 1826-1827 mieszkał Józef Ignacy Kraszewski


Plac po Farze
 
Trybunał Koronny
Wieża Trynitarska
 
 
Brama Krakowska (widok od ul. Bramowej)
 Brama Krakowska (widok od strony Krakowskiego Przedmieścia)
 
 
Nowy Ratusz
 
Krakowskie Przedmieście
   
  
lubelski koziołek
 
 
smok lubelski ;)
 
Hotel Europa
 

 
Pomnik Unii Lubelskiej

Topola Czarna zwana Baobabem na Pl. Litewskim
 
Grand Hotel Lublinianka przy Pl. Litewskim

 
 
Zamek w Lublinie 

Pierwszy raz miałam okazję podróżować z PolskiBus.com. To wygodna forma transportu i przystępna cena biletów. Od Dworca Autobusowego bardzo blisko na lubelską Starówkę :)

Autobus czerwony
 
 To był bardzo udany dzień! :)

6 komentarzy:

  1. Widzę iż dzień bardzo udany a konferencja ciekawa no i gratuluję wystąpienia :)

    Pozdrawiam biegowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dzień był bardzo udany i obfitujący w wiele miłych momentów :)

      Usuń
  2. Pani Aniu, dzięki Pani zdjęciom inaczej spojrzałem na swój Wydział (podobnie i na Stare Miasto) :)

    Myślę, że wiedza którą Pani i pozostali Prelegenci przekazali podczas konferencji, była nie do zastąpienia (tym większe podziękowania) :) Było super i proszę wierzyć, że to opinia organizatorów, Prelegentów i obecnych. Warto było :) Jeszcze raz serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło słyszeć mi te słowa :) Ja również dziękuję, cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu :)
      Do zobaczenia! ;)

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia. :) Konferencja musiała być ciekawa, a dodatkowo fajnie spotkać innych blogerów w realnym świecie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Było interesująco i - tak jak napisałaś - fajnie było spotkać się na żywo z innymi blogerami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami. Warto było wstać o 4:00 rano :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)
Pozdrawiam i zapraszam także na:
www.facebook.com/zabieganna