niedziela, 1 lutego 2015

Wyniki sportowe: Biegowe podsumowanie stycznia

Pierwszy miesiąc nowego roku już za nami. Ale ten czas szybko BIEGNIE... ;) Wypada więc zrobić małe podsumowanie stycznia.

Ilość wybieganych kilometrów: 80,37 km
Ilość biegowych treningów: 9
Starty w zawodach biegowych: 5 (1x8 km, 3x5 km, 1x15 km)

Jeśli chodzi o sukcesy, to udało mi się poprawić swój czas na 5 km. Aktualna "życiówka" to 28:05.

Tak dla wyjaśnienia, biegowy styczeń zakończyłam w niedzielę 18.01 startując i pokonując po raz pierwszy dystans 15 km w XXXII Bielańskim Biegu Chomiczówki.

Właśnie mijają 2 tygodnie od mojego ostatniego biegania. Oj, pobiegałabym sobie! Dzisiaj taka piękna pogoda. Na razie jednak muszę jeszcze trochę wytrzymać bez większej aktywności fizycznej. Wszystko dlatego, że 20.01 miałam zabieg usunięcia pęcherzyka żółciowego, bo sobie w nim wyhodowałam trochę kamyczków i musiałam się go niestety pozbyć. Mam nadzieję, że już niedługo wrócę na biegowe ścieżki, a tymczasem stopniowo wydłużam spacery ;) Lekarz zalecił się ruszać, ale nie wolno się forsować. Spacery są więc moim bieganiem :) Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)

A teraz najlepsze - styczeń 2014 vs styczeń 2015 :)

styczeń 2014 - bieganie: 0 km, waga: 71,9 kg
styczeń 2015 - bieganie: 80,37 km, waga: 61,9 kg

Styczeń 2014 vs styczeń 2015 :) 

Wnioski wyciągnijcie sami ;)

2 komentarze:

  1. Gratuluję i tak aktywnego miesiąca i życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i na biegowe ścieżki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już nie mogę się doczekać tego powrotu :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)
Pozdrawiam i zapraszam także na:
www.facebook.com/zabieganna