piątek, 16 stycznia 2015

Pakiet startowy: XXXII Bielański Bieg Chomiczówki

Już w najbliższą niedzielę zmierzę się po raz pierwszy z dystansem 15 km. Taka zaprawka przed 10. Półmaratonem Warszawskim. Przy okazji będę odsłaniać Bielany :)


fot. www.bielany.waw.pl

Bielański Bieg Chomiczówki jest biegiem z wieloletnią tradycją. Pierwsza edycja odbyła się 22.01.1984 r, więc bieg jest niewiele młodszy ode mnie;) Od lat cieszy się uznaniem w srodowisku biegaczy. Tym bardziej się cieszę, że będę miała okazję debiutować na tym dystansie właśnie tam. Poza tym, Bielany leżą po sąsiedzku od mojego Bemowa.

 
Trasa biegu, fot. www.biegchomiczowki.eu

Od dziś można odbierać pakiety startowe na obydwa niedzielne biegi: XXXII Bielański Bieg Chomiczówki (15 km) i X Bieg o Puchar Bielan (5 km).
W pakiecie startowym oczywiście numer z chipem do pomiaru czasu, do tego funkcyjna koszulka i pomysłowy czapko-komin z polaru,zapakowane w plecako-worek. Po wszystkim grasują urocze słonie, zachęcając do odsłaniania Bielan :)


A o co chodzi z tym słoniem? Dowiedzieć się tego możecie ze strony: tvnwarszawa.tvn24.pl
fot. www.bielany.waw.pl

4 komentarze:

  1. ja się na 15 km nie załapałam więc zapisałam się na 5 km ... a później uruchomili jeszcze zapisy na 15 km, ale już sobie odpuściłam ... 20 km jednego dnia to ja jeszcze nie zrobię ;) pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I wzajemnie :) Też myślałam o starcie w obydwu biegach, ale ostatecznie startuję na 15 km. Też się obawiałam 20 km jednego dnia :)

      Usuń
  2. 1:34. Jak na mnie to całkiem nieźle :) A jak u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)
Pozdrawiam i zapraszam także na:
www.facebook.com/zabieganna