czwartek, 2 kwietnia 2015

Wyniki sportowe: Biegowe podsumowanie marca 2015

Tym razem będzie krótko ;) Najważniejszym podsumowaniem biegowym marca 2015 było dla mnie ukończenie pierwszego biegu na dystansie półmaratonu.

Relację z tych zawodów - 10. PZU Półmaratonu Warszawskiego - zamieściłam tutaj.

Treningi w marcu były powrotem do biegania po przymusowej 6-tygodniowej przerwie. Tym bardziej cieszę się, że udało mi się odzyskać formę na ten wymarzony start.


Rozpoczęłam też jazdę na rowerze, ale na razie z marnym skutkiem - poprzestałam na jednej, i to komunikacyjno-rekreacyjnej, a nie treningowej - przejażdżce. W perspektywie mojego wrześniowego startu w Duathlon Maków Mazowiecki będzie się to musiało wkrótce zmienić.

Przy okazji, zachęcam w kwietniu i maju do udziału w rywalizacji na Endomondo:
https://www.endomondo.com/challenges/21011903

01.04 ruszyła rywalizacja "Biegasz dla siebie, pobiegnij dla innych".
Raiffeisen Bank Polska S.A przekaże 100 tys. złotych na rzecz Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą. Ale jest warunek, trzeba wspólnie osiągnąć dystans 10 milionów kilometrów.

Dołącz do Justyny Kowalczyk i wesprzyj tę akcję! Biegasz, to wiesz jak ważny jest każdy oddech!
https://www.endomondo.com/challenges/21011903

I właśnie dlatego biegam z Endomondo!

PS. Możesz dołączyć nawet gdy nie biegasz, wystarczy że chodzisz :)

‪#‎biegajipomagaj #biegamipomagam

4 komentarze:

  1. Gratuluję aktywnego marca - tak trzymaj dalej !!! :) Bardzo dobry pomysł z rywalizacją z udziałem Justyny Kowalczyk - oby więcej takich akcji !!! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję że teraz problemy zdrowotne będą mnie już omijać.
      PS. Biegam z Endomondo dlatego, że mają takie charytatywne rywalizacje.

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)
Pozdrawiam i zapraszam także na:
www.facebook.com/zabieganna