środa, 5 sierpnia 2015

Nowe działy na blogu: ZabiegAnne Ścieżki i Wasze biegi

Ostatnio nie miałam zbyt dużo czasu na pisanie. I znowu zalegam z relacjami z zawodów. Ale cóż, nazwa bloga jasno informuje, że jestem w ciągłym biegu ;)

Znalazłam jednak chwilę na małe porządki na blogu. I zdołałam uruchomić dwa działy, które już dawno temu powstały w mojej głowie.

Pierwszy to ZabiegAnne Ścieżki, czyli miejsca, które odkryłam dzięki bieganiu, w których lubię biegać, które uważam za godne polecenia innym biegaczom. Na razie opisałam tylko trzy z nich, ale mam nadzieję, że wkrótce pojawią się kolejne :)

Drugi dział, to Wasze biegi. To dział dla Was, dla Czytelników bloga. Na pewno każdy z Was ma ulubione trasy, miejsca w których lubi biegać. Może zechcecie je odkryć przed innymi biegaczami? Czekam na pierwsze zgłoszenie! :) Piszcie na: zabiegana.anna@gmail.com  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)
Pozdrawiam i zapraszam także na:
www.facebook.com/zabieganna