sobota, 19 stycznia 2019

Wyzwanie Kamili Rowińskiej V: To już oficjalne...

...ukończyłam I etap rocznego wyzwania!

Na początku stycznia opublikowałam wpis w którym opisałam jak wyglądała realizacja I etapu mojego czelendżu, który trwał od 1.10 do 31.12.2018 r.

7.01 rozpoczął się drugi, także trzymiesięczny, etap. Jednak dopiero wczoraj otrzymałam wiadomość z powiadomieniem, że spełniłam wszystkie wymogi pierwszego etapu, przesłałam odpowiednie dowody realizacji i mogę oficjalnie kontynuować przygodę ze sportowym wyzwaniem Kamili Rowińskiej.


Przede mną bardzo trudny moment tego wyzwania - jutro wyjeżdżam służbowo za granicę na dwa tygodnie. Będę przebywać w zupełnie innej strefie czasowej (+7h). Poza realizowaniem poszczególnych elementów wyzwania (pokonywania wymaganego dystansu biegowego, lektury kolejnej książki z wyzwaniowej listy i codziennego plankowania), będę dodatkowo musiała pilnować odpowiedniej pory treningów i wpisów na stronie Kamili na Facebooku*. 

Pobyt za granicą mam zaplanowany dość szczegółowo, obawiam się, że w czasie zgodnym z naszą strefą mogę nie móc realizować treningów biegowych (codziennie min. 2,5 km w max. 25 min/5 km w max. 50 min co drugi dzień ). Realizowanie biegania w odpowiednim czasie z pewnością będzie najtrudniejsze. Nie wspominając już o nieznanych ścieżkach biegowych i towarzyszącym przy tego typu wyjazdach zmęczeniem, spowodowanym przez jet lag.

Pożyjemy - zobaczymy. Będę próbować. Tymczasem zabieram się za pakowanie... 

*Poniedziałkowe wpisy z podsumowaniami biegowych dystansów z minionego tygodnia oraz wpis z lekcjami z książki, którego pora publikacji przypada na 31.01, więc zbiega się z datą mojej kilkunastogodzinnej podróży powrotnej. Porę treningów i publikacji trzeba dopasować do strefy czasowej obowiązującej w Polsce. 

1 komentarz:

  1. Podziwiam za ten zapał... Mi bieganie idzie ciężko (choć ogólnei uwielbiam wysiłek fizyczny), ale próbuję się przekonać. Na razie bardzo małymi kroczkami w przenośni i dosłownie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)
Pozdrawiam i zapraszam także na:
www.facebook.com/zabieganna