środa, 18 marca 2015

Pytanie do biegacza: Co się czai na biegowej ścieżce?

Czy zdarzyła Wam się kiedyś jakaś niezbyt miła lub wręcz niebezpieczna sytuacja w trakcie biegania? Na takie pytanie przyszło mi ostatnio odpowiedzieć na łamach portalu Aktywnie Bardzo.


Oto moja odpowiedź:

"Jeśli chodzi o moje biegowe przygody, to kiedyś uczestniczyłam w dość zabawnym zdarzeniu, które jednak w innych okolicznościach mogłoby wcale nie być śmieszne... Kiedyś późnym wieczorem przebiegaliśmy z bratem koło czynnego 24h sklepu z alkoholami i nagle drogę zastąpił nam jeden ze stojących pod sklepem panów z okrzykiem: "Hej, Dziewczyny (!), pijecie z nami wódkę?" - widać nogi brata w biegowych legginsach prezentowały się wyjątkowo atrakcyjnie;) Ciemności i alkoholowe zamroczenie też zrobiły swoje. O mały włos, a wylądowałabym w objęciach tego pana, na szczęście byłam szybsza i udało mi się go sprytnie wyminąć.
Pan jeszcze chwilę nas namawiał, ale musiał nieco zawiedziony samotnie wrócić do swoich kolegów ;) Tym razem trafiliśmy na przyjacielsko nastawionego amatora trunków konsumowanych "pod chmurką", ale wiadomo że zdarzają się też i ci mniej przyjaźni. Dlatego na wszelki wypadek lepiej omijać takie sklepy szerokim łukiem.
Z innych mało przyjemnych zdarzeń to mogę jeszcze wymienić spotkania z psami. Zdarzyło się kilka razy, że mijany pies skoczył na mnie pokazując zęby. Dlatego teraz kiedy mijam psa, zawsze przechodzę do marszu. Nawet, gdy pies jest w towarzystwie właściciela, bo ci też nie zawsze w porę reagują na niesubordynację pupila.
Ponieważ biegam głównie wieczorami staram się unikać odludnych miejsc i noszę ubrania z odblaskowymi elementami lub zakładam odblaskowe opaski."


Jeśli chcecie dowiedzieć się co spotkało innych biegaczy, m.in. Milenę z WithaSMile, Pawła z lubelskibiegacz.pl koniecznie zajrzyjcie tutaj.

A czy Wam przydarzyło się kiedyś coś podobnego? A może wręcz przeciwnie, spotkało Was coś zabawnego, czy przyjemnego? Czekam na Wasze relacje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)
Pozdrawiam i zapraszam także na:
www.facebook.com/zabieganna